Subject: FW: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jan 2024 12:53:50 +0200

registreerimiseks

From: Holtsmann Siim <[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 16, 2024 12:52 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Tere!

Saadan varem kooskõlastatud projekti muudatustega uuesti ülevaatamiseks.
Manuses maakaabli osa projektist, mis muutus.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 11 December 2023 18:20
To: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

TRAM nõustub sellise lahendusega erandkorras.

From: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, December 7, 2023 2:52 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Tere!

Puurmani MÄENDA elektrivõrgu rekonstrueerimise projekt jooksis Ülejõe tn 2
kinnistu juures kokku ja maaomanik on lihtsalt projektile vastu. Uurin, et
kas on alternatiiv olemas TRAMiga, kus me puuriksime diagonaalis Lambriku
kinnistult Hirveaia kinnistule (Vt asendiplaan manuses, sinine joon on
alternatiivne lahendus)? See alternatiivne lahendus tähendab, et peame
puurima truubi alt läbi diagonaalis. Sellisel juhul oleks teine ristumine
Jäätmejaama kinnistult Kallevee alajaama suunas.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Holtsmann Siim
Sent: Tuesday, 10 October 2023 16:28
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Tere!

Saadan korrigeeritud asendiplaanid.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, 10 October 2023 12:19
To: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Riigitee nr 14150 km 10,95-17,31 tehnovõrgu kulgemine riigiteealusel maal
ja tee kaitsevööndis.

Riigitee nr 14194 km 0,47-0,85 tehnovõrgu kulgemine riigiteealusel maal ja
tee kaitsevööndis.

Riigitee nr 14152 km 0,70 tehnovõrgu kulgemine riigiteealusel maal ja tee
kaitsevööndis.

Riigitee nr 14246 km 0,31-0,40 tehnovõrgu kulgemine riigiteealusel maal ja
tee kaitsevööndis.

Riigitee nr 14193 km 0,02-0,83 tehnovõrgu kulgemine riigiteealusel maal ja
tee kaitsevööndis.

From: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 9, 2023 12:34 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Tere!

Parandatud projekt manuses.

Projekti DWG link:
<https://drive.google.com/file/d/1z2RWguQ4Cd5T1jiHtfvjJcTfYuPe-uhv/view?us
p=sharing>
https://drive.google.com/file/d/1z2RWguQ4Cd5T1jiHtfvjJcTfYuPe-uhv/view?usp
=sharing

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

From: Peeter Uibo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, 9 October 2023 11:15
To: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Kas sa saaksid mulle dwg ka saata?

From: Holtsmann Siim <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 6, 2023 4:52 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: IP6066 PAJ Puurmani MÄENDA fiidri 10 kV liinide
rekonstrueerimine, Põltsamaa vald.

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks projekti IP6066 asendiplaanid. Projekti raames
rekonstrueerime Puurmani piirkonnaalajaama MÄENDI fiidri Puurmani
alevikust kuni Pööra külani Jõgeva vallas. Projekti raames asendame suure
osa paljasjuhtmelisi keskpinge õhuliine uute kaetud juhtmete vastu ning
asendame vanad mastid, millega paraneb pingekvaliteet ja vähenevad
ilmastikuoludest tulenevad rikked. Puurmani alevikus asendame KP õhuliini
uue maakaabli vastu.

Ehitusalad korrastatakse ja taastatakse. Maakaablile vaja ka uued IKÕ
seada.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.